Το κίνημα μας πιστό στο ραντεβού του ήταν στα δικαστήρια σήμερα το πρωί στις 10:30 στην εκδίκαση ασφαλιστικών μέτρων τριών συμπολιτών μας κατά του ΟΑΕΕ, υπό την καθοδήγηση και πρωτοβουλία του εμπορικού συλλόγου Αγρινίου. Ο δικαστής ζήτησε κάποια επιπλέον στοιχεία έως την ερχόμενη Τρίτη και αναμένουμε και επίσημη ανακοίνωση από τον Εμπορικό Σύλλογο Αγρινίου για όλα τα διαδικαστικά θέματα. Στην συνέχεια ακολούθησε πορεία προς τα γραφεία του ΟΑΕΕ Αγρινίου όπου κατατέθηκε και πρωτοκολλήθηκε υπόμνημα με συγκεκριμένα αιτήματα από μέρους του κινήματος για όλους τους ασφαλισμένους-ανασφάλιστους του Οργανισμού. Ευχαριστούμε όλους τους ανθρώπους ανεξαιρέτως ιδιότητας που με την παρουσία τους στήριξαν αυτή την προσπάθεια ! Αξίζει να σημειωθεί ότι παρόμοιες κινητοποιήσεις έγιναν στους κατά τόπους ΟΑΕΕ Μεσολογγίου, Ιωαννίνων, Πάτρας και Πύργου συγκροτώντας και δίνοντας δυνατό μύνημα ενεργοποίησης όλης της Δυτικής Ελλάδας για το συγκεκριμένο θέμα.
Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014
Τρίτη 8 Ιουλίου 2014
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ» ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΜΕ ΜΕΛΗ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ «ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΖΩΗ»
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ
ΜΕ ΜΕΛΗ ΣΤΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΑΕΕ
ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
Διαλέτη 2 Αγρίνιο – 301 00 Τρίτη 8 Ιουλίου 2014
Α Π Ο Φ Α Σ Η
Σε κοινή σύσκεψη που
οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Σωματείου «Δικαίωμα στη ζωή», και
πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 5 Ιουλίου 2014 στα γραφεία της Β΄ ΕΛΜΕ στο
Αγρίνιο, με την παρουσία εκπροσώπων και μέλων φορέων και κινημάτων της πόλης.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
- Την Τετάρτη 9-7-2014 τρεις έμποροι της πόλης, με την
συνδρομή, αρωγή και επικουρικότητα του
Εμπορικού Συλλόγου Αγρινίου, προσφεύγουν με αίτηση Ασφαλιστικών Μέτρων
ενώπιον του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αγρινίου, κατά του Οργανισμού
Ασφάλισης Ελεύθερων Επαγγελματιών (ΟΑΕΕ) και διεκδικούν το αυτονόητο
δικαίωμά στην κοινωνική ασφάλιση από τη μια, αλλά και το δίκιο και την
προστασία, απέναντι στις παράνομες, αντισυνταγματικές και τοκογλυφικές
ορέξεις ενός οργανισμού, που κρατά ομήρους ασφαλισμένους – ανασφάλιστους, έχουμε
κληθεί από το Δ.Σ. του ΕΣΑ σε συμπαράσταση στον δίκαιο αγώνα τους, αγώνα
ζωής για όλους μας, ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ την πραγματοποίηση συγκέντρωσης
συμπαράστασης και διαμαρτυρίας, την μέρα και την ώρα της προαναφερόμενης
δίκης, μπροστά στα δικαστήρια.
- Ενδυναμώνοντας και στηρίζοντας το κάλεσμα του Ε.Σ.Α.
ΚΑΛΟΥΜΕ κάθε πρωτοβάθμιο και δευτεροβάθμιο σωματείο
των κλάδων ασφάλισης του ΟΑΕΕ,
τις κινηματικές συνελεύσεις της πόλης,
όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες,
καθώς και όλους τους κατοίκους της πόλης,
να προπαγανδίσουν με κάθε μέσο και τρόπο
τη συγκεκριμένη δράση,
και να ενισχύσουν με την παρουσία τους
τη συγκέντρωση, της Τετάρτης 9 Ιουλίου 2014
στις 10:30 το πρωί μπροστά στα δικαστήρια
απέναντι σε έναν οργανισμό, «που κάνοντας κατάχρηση δημόσιας εξουσίας,
εκβιαστικά απαιτεί εισφορές (έντοκες μάλιστα) για υπηρεσίες ιατροφαρμακευτικής
περίθαλψης που ποτέ δεν μας παρείχε!!! Εκβιάζει με κατασχέσεις και κάθε είδους
επαίσχυντες απειλές για “οφειλόμενα ασφάλιστρα” κλάδου υγείας, όταν μας έχει
ταυτόχρονα ανασφάλιστους, υποχρεώνοντάς μας ή να πληρώνουμε μόνοι μας (ο θεός
και η καρδιά μας ξέρουν πως..) τους γιατρούς, τα χειρουργεία, τα φάρμακα ή να
πεθαίνουμε», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει το δελτίο τύπου που εξέδωσε προς
τούτο ο Ε.Σ.Α.
- Συζητήθηκε η αναγκαιότητα της συνεχούς λειτουργίας
του Συντονιστικού των Φορέων και των Κινημάτων της ευρύτερης περιοχής του
Αγρινίου, μιας και η αγωνιστική και κινηματική εμπειρία, όλων όσων έχουν
συμμετάσχει σε αυτό, έχει αποδείξει την μεγάλη ανταπόκριση που έχει η
λειτουργία του στην πράξη, καθώς και την αποτελεσματικότητα των δράσεων
που συντονίζει και πραγματοποιεί.
- Γι’ αυτό αποφασίστηκε να αποσταλεί πρόσκληση προς τα
διοικητικά συμβούλια των πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών
φορέων, που στεγάζονται στην πόλη του Αγρινίου, τις αυτοδιοικητικές
παρατάξεις του Δήμου Αγρινίου, τα πολιτικά κόμματα, καθώς και προς όλες
τις συνελεύσεις των κινημάτων της πόλης, για την συγκρότηση με τον ορισμό
εκπροσώπων τους. έτσι ώστε να γίνει εφικτή η μόνιμη και διαρκής λειτουργία
του Συντονιστικού.
- Από την παραπάνω πρόσκληση αποκλείονται η
εγκληματική συμμορία της Νεοναζιστικής Χρυσής Αυγής και κάθε ψευδεπίγραφη
μετάλλαξη της, καθώς και όλοι οι εκπρόσωποι των κομμάτων που στήριξαν τις
κυβερνήσεις από το 2009 έως σήμερα.
- Την παρούσα ανακοίνωση υπογράφουν εκπρόσωποι και
μέλη των παρακάτω φορέων και κινημάτων της πόλης του Αγρινίου.
Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου
Ομοσπονδία Επαγ/βιοτεχνών Αιτ/νίας
Ραδιοταξί Αγρινίου
Σύλλογος φροντιστών Μέσης Εκπαίδευσης
Νομαρχιακό τμήμα της ΑΔΕΔΥ
Ένωση Τεχνικών ΔΕΗ
Εργατική πάλη οικοδόμων
Σωματείο «Δικαίωμα στη Ζωή»
Λαϊκή Συνέλευση - Ανυπότακτο Αγρίνιο
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 30-06-2014
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 30-06-2014
1. Συμετοχη του Κινηματος στον αγωνα εναντια στην πωληση και στον διαχωρισμο της ΔΕΗ,με την συμετοχη μας στην κινητοποιηση των εργαζομενων της,εξω απο τα γραφεια της ΔΕΗ στο συντριβανι την πεμπτη το πρωι στις 10.00,οπου θα ειμαστε παρωντες.
2. Το βραδυ της ιδιας μερας (πεμπτη) στις 21.00 στο Εντευκτηριο των τραινων (καφετερια) θα γινει συναντηση με ομαδα δικηγορων που θα αναλαβουν την ομαδικη προσφυγη που ηδη εχουμε προαναγειλει και που θα συζητηθει το πλαισιο που θα κινηθουμε.
3. Στην επομενη συνελευση 07-07-2014 και ωρα 20.00 στα γραφεια της Β ΕΛΜΕ,καλουνται ολα τα κινηματα-σχηματα της πολης για συζητηση και αποφασεις στα εξης
α. Συνταξη υπομνηματος με φλεγοντα ζητηματα-αιτηματα που θα αποφασισθουν απο κοινου,και καταθεση τους στον νεο Δημαρχο Αγρινιου που αναλαμβανει καθηκοντα τον προσεχη σεπτεμβριο,αλλα και σε ολοκληρη την αντιπολιτευση.
Παραληλα γνωστοποιηση αυτου του υπομνηματος προς ολα τα μεσα μαζικης ενημερωσης,ωστε να γνωριζει και το Αγρινιωτικο κοινο και να συμετεχει μεσω της διαδικασιας αυτης εφοσον το επιθυμει στηριζωντας την συλογικη αυτη προσπαθεια.
β.Διοργανωση κοινης εκδηλωσης ολων των κινηματων, συλογικοτητων
στην κεντρικη πλατεια,για ομιλια και συζητηση για ολα τα φλεγωντα ζητηματα,και οποιο αλλο θεμα αποφασισθει απο κοινου στην συνελευση.
Καλουνται απαντες να συμετεχουν στις παραπανω δρασεις στηριζωντας εμπρακτα τις προσπαθειες αφυπνισης και ενημερωσης αλλα και συμπορευσης σε κοινο αγωνα!!!!!
1. Συμετοχη του Κινηματος στον αγωνα εναντια στην πωληση και στον διαχωρισμο της ΔΕΗ,με την συμετοχη μας στην κινητοποιηση των εργαζομενων της,εξω απο τα γραφεια της ΔΕΗ στο συντριβανι την πεμπτη το πρωι στις 10.00,οπου θα ειμαστε παρωντες.
2. Το βραδυ της ιδιας μερας (πεμπτη) στις 21.00 στο Εντευκτηριο των τραινων (καφετερια) θα γινει συναντηση με ομαδα δικηγορων που θα αναλαβουν την ομαδικη προσφυγη που ηδη εχουμε προαναγειλει και που θα συζητηθει το πλαισιο που θα κινηθουμε.
3. Στην επομενη συνελευση 07-07-2014 και ωρα 20.00 στα γραφεια της Β ΕΛΜΕ,καλουνται ολα τα κινηματα-σχηματα της πολης για συζητηση και αποφασεις στα εξης
α. Συνταξη υπομνηματος με φλεγοντα ζητηματα-αιτηματα που θα αποφασισθουν απο κοινου,και καταθεση τους στον νεο Δημαρχο Αγρινιου που αναλαμβανει καθηκοντα τον προσεχη σεπτεμβριο,αλλα και σε ολοκληρη την αντιπολιτευση.
Παραληλα γνωστοποιηση αυτου του υπομνηματος προς ολα τα μεσα μαζικης ενημερωσης,ωστε να γνωριζει και το Αγρινιωτικο κοινο και να συμετεχει μεσω της διαδικασιας αυτης εφοσον το επιθυμει στηριζωντας την συλογικη αυτη προσπαθεια.
β.Διοργανωση κοινης εκδηλωσης ολων των κινηματων, συλογικοτητων
στην κεντρικη πλατεια,για ομιλια και συζητηση για ολα τα φλεγωντα ζητηματα,και οποιο αλλο θεμα αποφασισθει απο κοινου στην συνελευση.
Καλουνται απαντες να συμετεχουν στις παραπανω δρασεις στηριζωντας εμπρακτα τις προσπαθειες αφυπνισης και ενημερωσης αλλα και συμπορευσης σε κοινο αγωνα!!!!!
Πέμπτη 19 Ιουνίου 2014
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 16-06-2014
1. ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ 25-06-2014 ΚΑΙ ΩΡΑ 10,00 ΤΟ ΠΡΩΙ,ΜΕ ΔΙΑΝΟΜΗ ΕΝΤΥΠΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ,ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.
2. ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΟΓΟ ΝΕΦΡΟΠΑΘΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ,ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.
3. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 23-06-2014 ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ -ΟΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ,ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ.
4. ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗ,ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ!!!
2. ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΛΟΓΟ ΝΕΦΡΟΠΑΘΩΝ ΑΓΡΙΝΙΟΥ,ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ.
3. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ 23-06-2014 ΘΑ ΡΥΘΜΙΣΤΟΥΝ ΟΙ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ -ΟΜΙΛΙΩΝ ΣΕ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΕΚΤΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ,ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΓ. ΚΩΝ/ΝΟΥ.
4. ΤΕΛΟΣ ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΟΜΑΔΑ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ,ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΟΡΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΕΗ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗ,ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ-ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ!!!
Τρίτη 10 Ιουνίου 2014
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Υστερα απο αποφαση της χθεσινης Συνελευσης,βρισκομαστε στην αναζητηση ομαδας δικηγορων που θα ασχοληθει με την ομαδικη αγωγη κατα των διακοπων της ΔΕΗ,οπου θα μπορει να λαβει μερος οποιος το επιθυμει.
Κατοπιν θα γινει παρεμβαση-ενημερωση εξω απο την ΔΕΗ την επομενη εβδομαδα,με διανομη ενημερωτικου εντυπου υλικου σχετικα με την νομικη αυτη κινηση,αλλα και με τα δικαιωματα και υποχρωσεις που εχει ο καθενας μας απεναντι στη ΔΕΗ.
Το επομενο σταδιο μετα τις κινησεις αυτες και σε συντομο χρονικο διαστημα θα ειναι εκδηλωσεις -ομιλιες σε ολες τις πλατειες και γειτονιες του Αγρινιου,για την οργανωση,ενημερωση του κοσμου με σκοπο την προασπιση καθε κοινωνικου αγαθου (ρευμα,νερο,κατοικια).
Η επομενη γενικη συνελευση μας θα ειναι κανονικα την Δευτερα 16-06-2014 και ωρα 20.00 στα γραφεια της Β ΕΛΜΕ.
Κατοπιν θα γινει παρεμβαση-ενημερωση εξω απο την ΔΕΗ την επομενη εβδομαδα,με διανομη ενημερωτικου εντυπου υλικου σχετικα με την νομικη αυτη κινηση,αλλα και με τα δικαιωματα και υποχρωσεις που εχει ο καθενας μας απεναντι στη ΔΕΗ.
Το επομενο σταδιο μετα τις κινησεις αυτες και σε συντομο χρονικο διαστημα θα ειναι εκδηλωσεις -ομιλιες σε ολες τις πλατειες και γειτονιες του Αγρινιου,για την οργανωση,ενημερωση του κοσμου με σκοπο την προασπιση καθε κοινωνικου αγαθου (ρευμα,νερο,κατοικια).
Η επομενη γενικη συνελευση μας θα ειναι κανονικα την Δευτερα 16-06-2014 και ωρα 20.00 στα γραφεια της Β ΕΛΜΕ.
Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014
ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ στις 9 Ιουνίου
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 09-06-2014 ΣΤΗΝ ΚΑΘΙΕΡΩΜΕΝΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΜΑΣ ΣΤΙΣ 20,00 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ Β ΕΛΜΕ (1η παροδος Παπαστρατου,οδος Διαλετη 7,1ος οροφος),θα συζητηθουν τροποι ομαδικης νομικης κινησης εναντια στην ΔΕΗ και τις μαζικες διακοπες ρευματος που εχει αρχισει τον τελευταιο καιρο.
Επισης θα συντονιστουν εκδηλωσεις - δρασεις σε διαφορες περιοχες και πλατειες του Αγρινιου κατα το προσεχες διαστημα,για την ενημερωση-αφυπνιση-και συμετοχη του κοσμου εναντια σε καθε απειλη κοινωνικων αγαθων (ρευμα,νερο,κατοικια).
Παρακαλουνται ολα τα μελη και μη να δηλωσουν παρων στην συζητηση αλλα και στις ενεργειες -δρασεις που θα αποφασισθουν!!!!!
Οργανωθειτε μαζι μας και μην αδιαφορειτε,ο πολεμος εναντιον μας εχει αρχισει να δειχνει το πιο σκληρο του προσωπο!!!!!!
Επισης θα συντονιστουν εκδηλωσεις - δρασεις σε διαφορες περιοχες και πλατειες του Αγρινιου κατα το προσεχες διαστημα,για την ενημερωση-αφυπνιση-και συμετοχη του κοσμου εναντια σε καθε απειλη κοινωνικων αγαθων (ρευμα,νερο,κατοικια).
Παρακαλουνται ολα τα μελη και μη να δηλωσουν παρων στην συζητηση αλλα και στις ενεργειες -δρασεις που θα αποφασισθουν!!!!!
Οργανωθειτε μαζι μας και μην αδιαφορειτε,ο πολεμος εναντιον μας εχει αρχισει να δειχνει το πιο σκληρο του προσωπο!!!!!!
Σάββατο 3 Μαΐου 2014
ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΣΤΟ ΑΓΡΙΝΙΟ
Στην φετινή συγκέντρωση της εργατικής Πρωτομαγιάς στο Αγρίνιο, μαζί με την ΑΔΕΔΥ συμμετείχε και το Κίνημα Πολιτών Αγρινίου"Δικαίωμα στη Ζωή" που το εκπροσώπησε ως ομιλιτής ο Πρόεδρός του Νίκος Καμζέλας.
Την ομιλία άνοιξε ο Στέλιος Μερμήγκης, πρόεδρος του συλλόγου εργαζομένων στο νοσοκομείο Αγρινίου που αναφέρθηκε στην αντιστοίχιση των αγώνων για την Πρωτομαγιά με την σημερινή εποχή και τις συνθήκες που βιώνει ο πολίτης στην εποχή της κρίσης. Ακολούθησε ο Πάνος Πλεξίδας από τη Νεολαία του ΣΥΡΙΖΑ που ζήτησε να κάνουν οι νέοι «τους αγώνες τις γενιάς τους για να τα πάρουν όλα πίσω», όπως ανέφερε.
Ακολούθησε ο Νίκος Καμζέλας που αναφέρθηκε εκτενως στην αποτροπή των πλεστηριασμών και την υπεράσπιση των κοινωνικών αγαθών όπως το ρεύμα και το νερό. Ως επίλογο ευχήθηκε την επόμενη επέτειο της Πρωτομαγιάς να γίνεται στο Αγρίνιο μία συγκέντρωση και όχι δύο διαφορετικές. Την ίδια στιγμή στην κεντρική πλατεία το ΠΑΜΕ έκανε την δική του εκδήλωση.
Η ομιλία έκλεισε από τον πρόεδρο του νομαρχιακού τμήματος της ΑΔΕΔΥ, Θανάση Γαλατά, ο οποίος ανέφερε ότι οι σημερινές κυβερνήσεις προσπαθούν να τα εκχωρήσουν όλα στο καπιταλιστικό κεφάλαιο και να ιδιωτικοποιήσουν τα πάντα ενώ έκανε λόγο για απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων μετά από έναν αιώνα, καλώντας τους εργαζόμενους σε διαρκή αγώνα μέχρι την ανατροπή της σημερινής κατάστασης.
Λίγο παραπέρα, στην πλατεία Δημάδη, έκεναν συγκέντρωση οι αντιεξουσιαστές.
Μετά το πέρας των ομιλιών ακολούθησε πορεία που κατέληξε στην κεντρική πλατεία.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)


